Варіант
1
1.
Довести, що Софійський собор у Києві є
культурною пам’яткою світового значення.
2.
Проаналізувати, у чому полягає сутність
ренесансного гуманізму.
3.
Які шедеври мистецтва архітектури Індії
вам відомі? Описати один із них (на вибір).
Варіант 2
1.
Охарактеризувати основні види народних
художніх промислів України. Визначити їх відмінності та особливості в різних
регіонах країни.
2.
Довести, що Ель Греко – художник -
новатор.
3. У чому
полягає особливість китайської порцеляни? Назвати форми порцелянових виробів
Китаю.
Варіант 3
1.
Дати характеристику процесу розквіту
мистецтва української гравюри XVII-XVIII ст. Вказати імена відомих граверів
цього періоду.
2.
Довести, що класичний період є золотим
віком у розвитку давньогрецької культури.
3. Розкрити
особливості найрозвиненішої культури Південної Америки – інків.
Варіант 4
1.
Схарактеризувати процес становлення та
розвитку українського професійного театру. Назвати корифеїв українського
театру.
2.
Назвати художників-імпресіоністів та
їхні основні роботи.
3. Розкрити особливості
мусульманського декоративного мистецтва.
Варіант 5
1.
Назвати
головні історичні етапи розвитку російського балету, а також найвидатніших його
представників, творчість яких стала вагомим внеском у світову культуру.
2.
Розкрити вплив фольклору на розвиток
української анімації.
3. Що собою
являла культура ацтеків? Який звичай вплинув на образотворче мистецтво цього
народу?
Варіант 6
1.
У чому полягає специфіка українського
вертепу? Схарактеризувати особливості вертепного дійства.
2. Розкрити самобутність найдавнішої культури доколумбової
Америки – майя.
3.
Який вплив справило християнство на
процеси розвитку Київської Русі?
Варіант 7
1.
Дати визначення феномену українського
бароко. Під впливом яких факторів формується українське бароко?
2. Розкрити
сутність поняття «югендстиль». Назвати засновників цього напряму та основні
ознаки.
3.
Охарактеризувати мистецтво маски
тропічної Африки.
Варіант 8
1.
Розкрити сутність особливостей скіфської
культури.
2.
Довести, що творчість Л. Курбаса мала
велике значення для розвитку українського театру й культури в цілому.
3.
Що собою являє процес «змішування
культур»? Про яку країну йдеться? Відповідь обґрунтувати.
Варіант
9
1.
Охарактеризувати осередки античної
культури на території України.
2.
Довести, що Іван Мартос є одним із
найзначніших представників класицизму в мистецтві скульптури.
3. Назвати і прокоментувати
особливості ренесансної культури.
Варіант 10
1.
Довести, що архітектура часів Київської
Русі набула високого рівня розвитку.
2. Назвати найвидатніших
живописців голландського та фламандського живопису XVII ст. Які твори цих
художників вам відомі?
3.
Які палацово-паркові ансамблі XVIII—XIX
ст. побудовані на території України? Описати один із них.
Варіант 11
1.
Схарактеризувати особливості архітектури
Київської Русі.
2.
У
чому полягав творчий геній М. Врубеля? Відповідь обґрунтувати.
3.
Довести
значимість музики та танцю для культури індійського народу.
Варіант 12
1.
Розкрити особливості розвитку книжкової
мініатюри і графіки в період польсько-литовської доби ХIV – I половини XVII ст.
2.
Що стало підґрунтям для виникнення
стародавнього театру?
3.
Прокоментувати
вислів «Мистецтво повсякденного життя». Для культури якої країни цей вислів
характерний?
Варіант 13
1.
Охарактеризувати основні жанри
образотворчого мистецтва Київської Русі. Чи існували тоді художні школи, цехи,
майстерні?
2.
Довести значимість творчості М.
Вербицького для розвитку української музичної культури.
3.
Визначити, у чому полягали особливості
української архітектури та скульптури наприкінці XIX – на початку XX ст.
Варіант 14
1.
У чому полягає світове значення
трипільської культури?
2.
Схарактеризувати
основні жанри американського кіно. Чому 30 – ті роки ХХ ст. називають «золотим
віком» американського кінематографа?
3.
Назвати відомі центри народних промислів
та ремесел України. Дати характеристику одному із них.
Варіант 15
1.
Схарактеризувати архітектурні пам’ятки
Київської Русі, що дійшли до нашого часу.
2. .
Розкрити тенденції розвитку індійського кінематографа.
3.
Якими
іменами в російському живописі були представлені історичний та пейзажний жанри?
Охарактеризувати творчість одного з художників (на вибір).
Варіант 16
1.
М. Лисенко – основоположник національної
композиторської школи в Україні. Обґрунтувати це твердження.
2.
Охарактеризувати музичне мистецтво часів
Київської Русі.
3. В чому
полягає самобутність китайської культури? Довести це на прикладі китайського
календаря.
Варіант
17
1.
Назвати характерні риси українського
бароко в мистецтві архітектури.
2.
Чому творчість Д. Веласкеса є вершиною
іспанського живопису XVII ст.? Відповідь обґрунтувати.
3.
Розкрити особливості української
народної пісні XIX ст. Назвати жанри пісенного репертуару та визначити причини,
що зумовили тематику пісень.
Варіант 18
1.
Схарактеризувати стиль бароко в
мистецтві іконопису та портретного живопису.
2.
Довести, що Сальвадор Далі – яскравий
виразник модерністських течій в культурі XX ст.
3.
На яких традиціях ґрунтується
архітектурне мистецтво польсько-литовської доби?
Варіант 19
1.
Розкрити особливості народної пісні за
часів Київської Русі.
Назвати
основні її жанри та різновиди.
2.
Схарактеризувати особливості
давньоєгипетської культури.
3.
Довести,
що Франсіско Гойя – найвизначніший, неперевершений живописець і графік XIX ст.
Варіант 20
1.
Схарактеризувати зразки мистецтва буддизму
та індуїзму.
2.
Що вам відомо про мистецтво скоморохів?
3.
Довести значимість спадщини
авангардистів для розвитку української культури. Назвати представників цієї
течії.
Варіант 21
1.
Що являла собою давня музика як
найзагадковіша сторінка історії будь-якої національної культури? Назвати
найдавніші пам’ятки музичного мистецтва.
2.
Хто такі титани Відродження? Скласти
власний список цих осіб, охарактеризувати творчість одного з них.
3.
Визначити роль кобзарів і лірників у
розвитку народної музики.
Варіант
22
1.
Охарактеризувати основні філософські
течії Китаю – конфуціанство і даосизм. У чому їх відмінність?
2.
Що собою являла народна картина «Козак
Мамай». Чому образ Козака Мамая набув великого значення для українського
народу?
3.
Назвати архітектурні шедеври українського
бароко. Дати характеристику одному із них.
Варіант
23
1.
Охарактеризувати творчість Т.Г. Шевченка
як майстра живопису.
2.
У чому полягає сутність мусульманської
релігії. Як це віровчення відобразилось у мистецтві арабо-мусульманського
культурного регіону?
3.
Назвати основних українських творців
хорового концерту. Охарактеризувати творчу спадщину одного з них.
Варіант 24
1.
Що являли собою українські думи та
історичні пісні? Визначити тематику музичних творів, їх спільні та відмінні
риси.
2.
Яким чином розвивалась скульптура в
Давній Греції? Дати характеристику періоду архаїки.
3.
Проаналізувати характерні зміни, що
відбулися в музичній культурі України на межі ХІХ-ХХ ст. Назвати відомих діячів
вітчизняної музичної культури.
Варіант 25
1.
Дати
загальну характеристику ансамблевого стилю «Бітлз», визначити особливості
виконання кожного члена групи (пісня на вибір).
2.
Схарактеризувати крито-мікенську
культуру як підготовчий період давньогрецького мистецтва.
3.
У
чому полягає значення музики В.А.Моцарта і Й. Штрауса для розвитку європейської
і світової художньої культури? Аргументувати свою відповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар